המשנה למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי – מירי שמואלי

המשרד לביטחון לאומי מברך את מירי שמואלי בהיבחרה לתפקיד המשנה למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי

מירי שמואלי נכנסה לתפקיד המשנה למנכ"ל ובמסגרת זו תהיה אמונה על מערכי הביטחון האזרחי המצויים תחת אחריות המשרד ובתוך כך הרשות לביטחון קהילתי, מערך השיטור העירוני, אגף רישוי כלי ירייה, המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, הרשות להגנה על עדים ומערכים נוספים.
מירי שמואלי, בת 40, נשואה ואם לשלושה ילדים, בעלת תואר ראשון בכלכלה, תואר שני במשפטים ותואר שני נוסף במדיניות ציבורית. מירי בעלת ניסיון עשיר של כ-17 שנים במגוון תפקידים ניהוליים וכלכליים במגזר הפרטי, בשירות המדינה ובמשרד לביטחון לאומי.
מירי החלה את עבודתה המקצועית במשרד לפני כארבע שנים, ובתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית את"ב (אשכול ארגון, תכנון, תקצוב ובקרה). מירי הובילה רפורמות משמעותיות במשרד ובגופיו, ובתוך כך ניהלה את כלל ההיבטים המקצועיים והמו"מ התקציבי. כך הובילה תהליכים, בהתאם למדיניות השר, ובהם תהליכים שהביאו לזינוק תקציב המשרד לביטחון לאומי וגופיו בהיקף של מיליארדי שקלים, תמיכה בהקמת מערכים מבצעיים, הובלת המודלים והמו״מ לתוספות השכר והמענקים למשטרת ישראל ושירות בתי הסוהר ושורה של פרויקטים משמעותיים.

מירי הגיעה למגזר הציבורי לאחר מגוון תפקידים בחברות פרטיות בתחום הניהול הכלכלי, ולמשרד לביטחון לאומי הצטרפה לאחר שירותה במשרד הכלכלה והתעשייה במגוון תפקידי אסטרטגיה ותכנון מדיניות.
השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר מוסר: "כסמנכ"לית אשכול, תכנון תקציב ובקרה, מירי ביצעה עבודה מופלאה, במקצועיות יוצאת דופן, יחד עם כישורי ניהול ברמה הגבוהה ביותר ולצד יחסי אנוש מצוינים. אני בטוח כי מירי תהיה מצוינת בתפקידה החדש כמשנה למנכ"ל המשרד, בדיוק כפי שהייתה עד כה, ואני מאחל לה הצלחה רבה – הצלחתה הצלחתנו".
מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי, רפול אנגל מברך את מירי שמואלי עם היבחרה לתפקיד: "אני סמוך ובטוח כי מירי תצעיד את המשרד קדימה ותתמודד בהצלחה רבה עם האתגרים הרבים בתפקידה החדש, באופן העולה בקנה אחד עם מדיניות השר לביטחון לאומי ולמען אזרחי מדינת ישראל".
מירי שמואלי, המשנה למנכ"ל הנכנסת, על היבחרה: "אני נכנסת לתפקיד בתחושת שליחות עצומה, במיוחד בעת הנוכחית בה נדרש להתאים ולקדם את פעילות המשרד ומערכיו, הן בהיבטי האכיפה והן בהיבטי המניעה, לטובת ביטחונם האישי של כלל אזרחי מדינת ישראל".

מירי שמואלי. באדיבות דוברות המשרד לביטחון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *