הדרך לחיים קלים יותר עם התינוק – מוצרים חדשניים ומומלצים

כסא אוכל לתינוק

הורים לתינוק שהולך ומתפתח לכם מול העיניים לילד של ממש? אחת השאלות שודאי חשובות לכם במיוחד היא שאלת המזון- מתי מתחילים להאכיל תינוק במזון של גדולים, ואיך עושים את זה נכון? עד איזה גיל מספיק לבסס את מזונו של הבייבי שלכם על חלב אם או תחליף חלב כלשהו, ומתי מתחילים לשלב אותו בארוחות שלכם, וכמובן- איזה כסא אוכל לתינוק הוא המומלץ ביותר? אז הנה קבלו כמה המלצות מעולות לשילוב אוכל של גדולים בתפריט של הקטנטנים שלנו, בחכמה, בבריאות ובהצלחה. לה בבה מציעים לכם לא רק כסאות אוכל מעולים לתינוקות אלא גם הרבה מעבר לכך- התאמה מדויקת של כסא אוכל לתינוק עבור הצרכים שלכם, התקציב והנתונים האישיים שלכם, ליווי צמוד עד לשביעות רצונכם המלאה וכמובן אחריות על כל מוצר שאנחנו מוכרים לכם. אז מה כדאי לכם לדעת על תזונת תינוקות בגילאים המשמעותיים הללו.

מתי כסא אוכל לתינוק הופך להיות רלוונטי

בימים ובחודשים הראשונים הבייבי שלכם לא צריך כלום חוץ מחלב, מומלץ כמובן שיהיה חלב אם טבעי אבל אם לא מסתדר אפשר לבחור תחליף איכותי, יש לא מעט כאלו בשוק. אם בשבועות הראשונים התינוק שלכם אינו מודע כלל לעולם המזון המרתק הסובב אותו, אט אט הוא מגלה את מה שאבא ואמא אוכלים, בדרך כלל זה די מגרה אותו, ולכן אנחנו נראה במשך הזמן סימנים להתלהבות מצידו, לעומת הנשנושים והמזונות שלכם. זה בסדר לפעמים לפרגן לו לטעום משהו, כמובן בתנאי שאלו הם מזונות בריאים ולא סתם פיצה או שוקולד, אבל התזונה עדיין מתבססת על חלב אם או תחליפיו. בסביבות גיל חצי שנה אנחנו נזהה שתי התפתחויות משמעותיות- בדרך כלל התינוק יהיה מסוגל לשבת לפרקי זמן קצרים, ובמקביל- נוכל להתחיל לאפשר לו טעימות מזון מגוון. בשלב זה מומלץ מאד לרכוש כסא אוכל לתינוק.

למה זה מומלץ

כסא אוכל לתינוק יכול לסייע לכם להרגיל את הבייבי שלכם לארוחות בריאות ומסודרות, יחד איתכם. כסא אוכל לתינוק יסייע לכם לארגן את הארוחות באופן בריא ומאוזן, ולהנות מתזונה מספקת בלי לסבול מהפרעות אכילה חלילה. כנסו לראות את כסאות האוכל שלנו בשבילכם.

עגלות סייבקס

מתעניינים ומחפשים לקבל מידע על עגלות סייבקס? אפשר לומר שאתם בחברה טובה:) סייבקס היא אכן חברה מצוינת, שצברה המוני לקוחות מרוצים מאד בכל רחבי העולם וגם כאן בישראל, אם שמעתם על עגלות סייבקס מחברים או ראיתם פרסומות שעשו לכם רושם של חברה איכותית ודגמים ייחודיים שיכולים לענות על הדרישות האישיות שלכם מהמוצר החשוב ביותר עבור הנסיכים שלכם, אנחנו כאן כדי לסייע לכם לקבל את המידע המדויק בנוחות המקסימלית, ואפילו לרכוש את העגלה החלומית שלכם בקלות דרך האתר, בלי לבזבז זמן וטרחה מיותרים, במיוחד בתקופה החוויתית אבל הלא כל כך פנויה ונוחה של תחילת חייו של הבייבי שלכם בעולם. לה בבה הכל לתינוק מחכים לכם עם מגוון דגמי עגלות סייבקס וכמובן מידע מפורט שיעשה לכם את הבחירה לקלה במיוחד. אז מה אתם רוצים לדעת על עגלות סייבקס?

דגמי עגלות סייבקס עיקריים

סייבקס היא יצרנית עגלות ותיקה בשוק, שמתמקדת ביצירת דגמים טרנדיים, המשלבים יוקרה בנראות החיצונית ופונקציונאליות גבוהה במפרט הטכני של העגלות. לאורך השנים הם תמיד היו בין הראשונים שהציגו את הדגמים התואמים לטרנדים העולמיים של חברות העגלות הגדולות והיוקרתיות בעולם, ועשו זאת בהצלחה לא קטנה. גם היום, עגלות סייבקס שבשוק נחלקות למספר דגמים עיקריים, שלכל אחד מהם מפרט שונה, וייחודיות משלו. למרבית הדגמים של עגלות סייבקס יש מספר מהדורות הממוספרות, כאשר כמובן המהדורה הישנה יותר תהיה מוזלת יותר, אולם לא תכלול שיפורים שונים שמציעה החברה במהדורות המתקדמות של הדגם. בנוסף, קיימים הבדלי מחירים בין הדגמים החדשים יותר לדגמים ישנים יותר, ויש גם דגמים פשוטים ולעומתם דגמים יוקרתיים יותר, למשל- מחירה של עגלת סייבקס מדגם פריאם עומד על מעל ששת אלפים ₪, ולעומת זאת ניתן בהחלט לרכוש דגם בליאוס למשל, שעולה פחות מחצי המחיר.

איך בוחרים את הדגם הרצוי

לכל אחד מאיתנו יש העדפות שונות בעגלה העתידית של הבייבי, בעיקר בגלל שכל אחד מאיתנו יעשה בעגלה שימושים שונים, בהיקפים שונים ובמטרות משתנות. הכי חשוב להתאים את העגלה לצרכים הספציפיים שלכם. עדיין מתלבטים? דברו איתנו.

תלת אופן

מה מכל החנות שלנו הבייבי שלכם יאהב יותר מכל? אין ספק שזכות הבכורה למוצרים שהתינוקות שלכם יהיו חולים עליהם שמורה למתחם תלת אופן אצלנו, וזו הסיבה שאנחנו מחזיקים בלא מעט דגמים כאלו, במיוחד עבור המתוקים שלכם. תלת אופן הוא חביבם של תינוקות וילדים, והם צודקים בכך, שכן הוא המוצר שמאפשר להם ניידות מושלמת לצד עצמאות מושלמת, אלו הם שני אלמנטים סופר חשובים עבורם שבדרך כלל אינם מסתדרים היטב יחד. בדרך כלל עצמאותו של התינוק תלויה ביכולת המאמץ שלו, אם בהליכה ואם בזחילה, אם בטיפוס ואם בריצה. במידה והוא יתעייף, הוא יוכל לבחור לוותר על עצמאותו ולתת למישהו להרכיבו או לשאת אותו, או לחילופים לוותר על ניידותו ולשבת במקום אחד, אבל איזה פעוט ירצה לוותר על אחת משתי היכולות החשובות הללו? לה בבה מגישים לתינוקות והורים מסורים את המדריך לרכישת תלת אופן שימושי, איכותי ונוח שישמש אתכם היטב.

למה מומלץ לרכוש תלת אופן

תלת אופן הוא מוצר ייחודי המשלב בין שני פונקציות חשובות- רכיבה עצמאית והרכבה על ידי הורה. כל הורה מודע לכך ששתי הפונקציות הללו באות לידי ביטוי לא מעט פעמים, ובדרך כלל אתם זקוקים ביום אחד לשתיהן. תלת אופן מאפשר לכם להרכיב את ה"עגלה" ולשלוט בעצמכם בתנועה, בכיוונים ובקצב, ומצד שני גם להעניק את השליטה לתינוק שלכם, כך שהוא יוכל להתאמן ולהתיימן ברכיבה עצמאית, הפעלת שרירי הרגליים וחשיבת תנועה חכמה, יכולת תכנון ובעיקר- חווית ניידות מדהימה עבורו.

מתי רוכשים תלת אופן

תלת אופן הוא מוצר שנועד באופן עקרוני לגיל בו אתם עוברים לטיולון, אבל אין הכוונה למושב טיולון המורכב על עגלות מגיל לידה, שכן אלו הם בדרך כלל מושבי טיולון יציבים יותר וחזקים יותר ומותאמים החל מגיל חצי שנה בערך. טיולון רגיל לעומת זאת מתאים בדרך כלל משעה שהתינוק יודע להחזיק את עצמו בישיבה באופן מלא ויעיל, לפרקי זמן ארוכים ולתנועות גוף בשליטה מלאה. ברך כלל סביבות גיל שנה יתאימו כל התינוקות לנסיעת תלת אופן, ולכן זהו הגיל המומלץ ביותר לרכישה שלו. בואו לראות תלת אופן אצלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *