פינוי דירה עם הרבה הרים של בגדים מאיסוף כפייתי

איסוף כפייתי, זו באמת תופעה היות ולא תמיד אפשר לדעת שהיא קיימת, אנשים שאוגרים ואוספים לא יגידו לכם, הם לא ישתמשו במילה אגירה כי מבחינתם הם אוספים ולא אוגרים. הבושה, הכלימה, הם יעדיפו את החפץ וכך ימצאו את עצמם אוגרים עוד ועוד בגדים ויוצרים איסוף כפייתי שאין לו סוף, קראתם על זה באיזה מקום? האם שמעתם על אנשים שמכנים את עצמם אספנים בעוד הם לוקים בOCD רק שאין להם מושג ולו הקטן ביותר? על בגדים ואיסוף כפייתי ומה צריך לעשות במאמר שלפניכם.

 

רוצים לפנות דירה מלאה חפצים? רוצים לפנות פסולת מהבית? צלצלו לשי 0507454504

הבית נראה כמו מחסן מלא בגדים עד התקרה, איסוף כפייתי

שוב זה עולה, איסוף כפייתי, שואלים מה כדאי לעשות? לאגרן אל תגידו שהוא אגרן, נהגו בו בכבוד ותמיד השתמשו בעניין האיסוף ואם אפשר את הכפייתי גם תשאירו בצד- עם מי כן כדאי לכם לדבר על זה? עם מפנה מקצועי שמבין ומכיר את התופעה, שעובד עם גורמי רווחה ומכיר את הטיפול והכי חשוב איך לגשת אליו בכדי שלא ייכשל לאלתר. האגרן לא יסכים שיפנו אותו ולא משנה כמה הררי בגדים התגלו לכם, כאן חייבת עבודה עם תשומת לב מרבית ורגישות מעל לכל. שי פינוי דירה עוסק בפינויים מהסוג הנ"ל מאז ומעולם ולמעשה זה עיסוקו העיקרי- העניין של לחקור למה הם עושים את זה לא נגמר אבל האתגר לסייע להם הוא מעל לכל אומר שי פינוי דירה וממליץ לכם בחום שלא לוותר על יחס הגון לאדם שאוסף בכפייה. מעבר להיבט הפיזי והסיזיפי של הפינוי, מדברים כאן קודם כל על רגשות.

מחפשים מפנה דירות? מחפשים חברה אשר תפנה את כל הציוד מהבית? צלצלו לשי שטיקגולד פינוי דירת וניקיון 0507454504

איך מפנים דירה של אגרן ברגש?

רגש זו תכונה שאו שיש לכם או אין לכם וכאן המפנה המקצועי הוא זה שנולד עת התכונות הנ"ל ויכול לתת לכם את המילה שלו שהוא באמת האדם שהאגרן צריך לראות בכדי להשתכנע ולהיפרד משלל החפצים והבגדים המפוזרים בכל מקום. רוצים לעזור למי שאתם אוהבים להיפטר בהסכמה מהאגירה האין סופית?

שי פינוי דירה, כי פינוי מתחיל ונגמר ברגש.

שמי שי ואני מפנה דירות מתכולתן לרוב דירות עמוסות תכולה וגם דירות מזוהמות עקב בעיית אגירה כפייתית של חפצים ופסולת.

יש לכם קרוב משפחה אשר מתגורר בבית מוזנח עמוס ציוד ואשפה? רוצים לפנות דירת ירושה? רוצים לבצע סידור בית וניקיון? שי שטיקגולד: 0507454504.

זה השרות שלי – פינוי דירות עקב אגירה כפייתית קשה, פינוי דירות מרהיטים, ציוד חשמלי, כלים, בגדים וגרוטאות, מפנה מחסנים, מפנה חצרות, מפנה גגות, מפנה חנויות ומרתפים ואפשרות לניקיון יסודי כולל חיטוי והכנה למגורים או מכירת הנכס.

נסו לאתר לעוד הסברים על השרות https://www.house-eviction.co.il/

מפנה בתים של אספנים כפייתיים עמוסים תכולה וזבל. הכל מתבצע בעזרת צוות עובדים מיומן ואדיב. יש לי את הניסיון לתת מענה הכי טוב לפינוי דירות עם עומס חפצים ותכולה בכמויות גדולות. אני תמיד מפנה את הפסולת בעזרת משאית פינוי לאתר אשפה מורשה ולא זורק ברחוב ציוד ותכולה.

קרוב משפחה אשר סובל מאגרנות כפייתית חייב עזרה ראשונית בפינוי הפסולת אשר נאגרה בביתו. תהליך ריקון הבית מגרוטאות וחפצים הוא למעשה התהליך הראשוני להחזרת האגרן למסלול חיים נקי ומסודר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *