ראשון לציון: מיכל קלדרון תתמודד עם 'הציונות הדתית' בבחירות המקומיות

מיכל קלדרון

מפלגת הציונות הדתית רוצה להביא את ההישג בבחירות הארציות גם לבחירות ברשויות המקומיות בהמשך השנה וסיכמה עם מיכל קלדרון על הובלת רשימת המפלגה בראשון לציון

במפלגת הציונות הדתית נערכים לבחירות המונציפליות בהמשך השנה ורוצים להביא את ההצלחה מהבחירות הארציות גם להישגים ברשויות המקומיות ברחבי הארץ.

כחלק מההכנות נפגשו השבוע מנכ"ל המפלגה יהודה ולד והסמנכ"ל יונתן גולן עם חברת מועצת ראשון לציון מיכל קלדרון והרב שלמה לוי ראש ישיבת ההסדר בעיר.

בפגישה סוכם כי קלדרון תוביל מטעם המפלגה את הרשימה הדתית לאומית במועצת העיר תוך חיבור של קהלים ומגזרים נוספים.

מנכ"ל המפלגה יהודה ולד אמר: "אנו פועלים בכל רחבי הארץ לחזק את ההנהגה המקומית שמייצגת את ערכי וצרכי הציונות הדתית. אני מברך את מיכל שפועלת במשך שנים למען קידום העיר ראשון לציון ודואגת במסירות לציבור הדתי לאומי בעיר. אני בטוח שיחד בשיתוף פעולה נמשיך לעשות טוב לעיר ותושביה. אני מודה לרב שלמה לוי שליט"א שמלווה את מיכל ומוביל את עולם התורה והחסד בעשייה הברוכה בעיר באהבה ואמונה.
חיזוק הקשר בין ההנהגה הארצית וההנהגה המקומית זו משימה חשובה מאין כמותה שתסייע לנו לבנות תשתית מנהיגות מקומית חזקה שתפעל יחד עם השרים וחברי הכנסת למען תושבי ישראל בכל מרחבי ארצנו".

חברת המועצה מיכל קלדרון הוסיפה: "בשנים האחרונות הובלנו מהפכה בחינוך הדתי ובטיפול בקהילה הדתית בעיר. הפקנו אירועי תרבות יהודית בהיקפים וברמה הגבוהה ביותר בארץ כדי למצב את ראשון לציון כעיר שטובה מאוד לציבור הדתי. אני שמחה מאוד על יצירת שיתוף הפעולה בינינו ובין מפלגת הציונות הדתית , כדי שנוכל יחד להמשיך ולקדם את הציבור הדתי בעיר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *